mickans fina åsikter

Kalla det dubbelmoral, säg att jag inte är myndig, säg vafan som helst men det här är min blogg-mina åsikter.
Jag har varit ute på krogen, jag har varit nykter, onykter, sätt onyktra människor. Alltså, inte fördomar.
 
Tänkte först ta upp att ett sms man skriver onykter ser inte ut såhär: alkf nglks dgnlksd nglksd.
Och det skriver man inte utav en slump till en person. Där emot kan det vara felformulerat.
"Vi ses i dimman" är det pinsammaste uttrycken jag någonsin hört. Det innefattar bara att åh om jag säger det så kommer alla att fatta att jag är asfull ikväll och då kan jag göra pinsamma saker som jag sen kan skylla på minnesluckor.
Jag tror ALDRIG på en person som säger att den har minnesluckor. aldrig. Folk idag verkar tydligen ha fått minnesluckor som en trend. OCH varför ska man dricka alkohol om man ska ha kul en kväll och sen aldrig kommer ihåg det? Varför dricker man då, kan någon snälla förklara för mig vad meningen är att inte komma ihåg roliga saker man har gjort?
Sen tycker jag det börjar bli jävligt tråkigt i längden att få höra: ALLTSÅ GUUUD, jag var så jävla full i helgen. Jag spydde på toan hela natten, fast det hörde jag ju av min mamma för jag kommer ju inte ihåg något och VA strulade jag med den killen??????
Jävlar vad originell du är, verkligen. Rena rebellen vill va som du.
Sen är jag också trött på att i den här världen så lyssnar man inte på den som inte har varit på krogen i helgen, har man inte varit där har man en tråkig helg. Folk ser det inte ens som en valmöjlighet att göra nånting annat, man frågar inte nån om man ska ses eller hitta på nånting i helgen. Om man inte går på krogen förstås.
Vilket samhälle vi lever i, så jävla patetiskt. Nästa gång ni kommer med era besynnerliga historier, please, send me the rest of the story in an email.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0