skola imorgon

imorgon börjar skolaaaaaaaan.
Jag vill inte dit.
Jag kommer bli den där tjejen som alltid går själv i korridorerna och alla tjejer i min klass kommer vara precis som tjejer är. Dryga och bitchiga. heheheheheheh. Hoppas killen i klassen är bög och kan bli min bögvän.

Haha, nej men seriöst nu. Ja skolan börjar imorgon och jag vill inte gå dit.
Men Sofie är snäll och följer mig till ingången för jag vet typ inte vart den ligger.. o.O
Sover hos Jesper inatt. Imorgon ska jag handla kläder efter skolan för att lätta på det nervösa trycket och ge beröm till mig själv för att jag var så duktig och gick dit. Jag är nog den snällaste person jag vet som alltid köper kläder till mig.

Puss.



Hahahahaha en gammal bild på min älskade Sofie Petterson, love you!♥ Du vet att du alltid är fin i mina ögon

Kommentarer
Postat av: Nunu

Frågar igen om vilken färg på linser jag ska ha svara gärna på den frågan, nu är det mycket bättre bilder :)



(direkt länk): http://nunu.blogg.se/2010/august/-.html#comment

2010-08-22 @ 16:35:28
URL: http://nunu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0