hey ho let's go shoot 'em in the back now

- Jag och min ovälkomna vän förkylningen har jobbat hela helgen. Det var en annorlunda känsla när jag kom på morgonen och gick på grusvägen. Det var löv på marken och det luktade inte sommarmorgon.
 
- Även om den här veckan har varit uttråkande så känns det ändå som att jag har hunnit gjort massor med saker. Har alltid känt en avundsjuka till människor som har orken och tiden till att göra allt i hela världen. Bland annat träffade jag fina vänner, läste en bok och var i skolan utan att ha haft ångest över att jag ville hem.

- För övrigt har jag gosat ner mig i min säng och drömmer om livet på en longboard. Har gjort det töntmysigt som man kunde göra när man var liten med massa kuddar och täcken som en mur runt sig själv. Håller på att göra en ny spotifylista till mitt nya liv men lyssnar ändå på ramones som en liten komihåg från livet för väldigt längesen.
 
- Hittar inte min kamerasladd. Bröstbilder är alltid trevligt. Skrev precis en bibel. Nu ska jag göra illdåd och låna musik från det stora internetbiblioteket.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0