En vanlig dag i Michaela Gruvalds liv.

- Låg och tittade på min nya favoritkanal kunskapskanalen igårkväll så det blev lite sent vilket resulterade i att jag var trött imorse. Har insett att jag har förvandlats till en svamp som bara suger upp allt jag hör och ser.
 
- Även, fast trötthet, så hade jag en väldigt bra dag idag. Humöret höll hela dagen vilket det inte brukar gör.

- Såg en kille på våghustorget som har legat på min toptio-lista ett tag, eeeeeeehja frågan är om inte han ligger överst.
 
- Var på teorikurs efter skolan (som jag kommer vara hela den här veckan) och pratade om miljön och bra körning osv. Vet inte varför men blev inspirerad till att bli en bra bilförare.
 
- Kände mig onyttig när jag skulle åka hem och ville motionera men jag åt jag glass istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0