when the night has been to lonely and the road has been to long

Tjabba.
Teoridag i skolan. Det var en lång och tråkig dag. Sådana är torsdagar. Men jag är alltid lika glad när jag packar ihop allt i min väska och ska gå till tåget och tänker; fan va grym jag är, jag klarade! Jag behöver inte återvända hit på tre dagar!
Just nu ligger jag och tänker att jag har acne, måste träna och alla såna där nedvärderande saker man tänker om sig själv just när man är på den sista raden på p-piller kartan. Livet är bra med hormoner. Eller?
Men ska ta tag i livet och sova en stund.
Puss.

Ja just det, om någon kommer ihåg att jag köpte paljett-tyg i höstas och skulle sy en klänning utav det så kan jag berätta att jag blev klar med den innan jul.
Check this out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0