han kunde inte tro det så gav dom fan i vad som hände sen

Ligger här med alla känslor som finns i hela världen. Alla som är samlade i -12snö till värmen som finns i mina kuddar. Min spotify ger mig rådet att akta mig så jag inte bränner mig. Men jag vill göra som han som gjorde misstaget att torska dit på kärleken och med huvudet springa in i en vägg glatt. Precis så, precis så som dom sjunger i den andra versen. Hur många kilo kärlek ska man bära inom sig innan man exploderar eller börjar ta ut den i en verklighet som bara existerar om natten?



Jag är inte fångad och frälst
Jag har sålt mina enda maximer
Jag kan leva som vem som helst
om jag tar mina mediciner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0