Dopsöndag

Tjabba.
Idag var jag på min kusin Axls dop i frövikyrka. En ganska mysig söndag faktiskt.
Kom hem för en stund sen och sitter och pluggar matte. Ämnet som kommer från djävulen.
Fast jag är riktigt stolt över mig själv. Jag tror inte jag har pluggat hemma på över ett år.
Så jag antar att jag ska fortsätta med det och sedan bara vara en söndagskväll och hoppas att jag slipper söndagsångesten. Ska till tandläkaren och frisören imorgon. Känns helt okej faktiskt. En helt okej måndag!
Puss






Lägger in stöten och visar en charmig bild på mig också he-he...

Kommentarer
Postat av: Ia

hahaha, ja den där matten var inte min grej heller =). Du var grym idag, stooort tack! Puss

2012-01-15 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0