tröött.

Fast egentligen är jag inte speciellt trött. Eller jag vaknade tjugo i sex imorse och kunde inte sova. Sen kände jag att jag var tvungen att gå upp. Men nu är jag trött. Sen är jag arg på comviq. För nu vet jag förklaringen varför mitt internet på mobilen slutar fungera. Därför att det har börjat kosta 3kr/dag och jag hade 2.62 kr på mitt konto. Förut var det gratis med nu har det börja kosta pengar, askul! Äh, ska väl ta och fixa mig till praktiken och sitta och äta frukost typ en timme. Sen vid halv nio kommer aina och hämta mig!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

är också rätt irriterad på comviq...

2011-03-07 @ 11:26:03
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Vincent Karlsson

Därför har man telia! Det är så dyrt att man inte kan använda internet -.-

2011-03-07 @ 16:50:03
Postat av: Alexandra

comviq vägrar ta bort mitt nummer från sökmotorer trots att jag ringt flera ggr :)

2011-03-07 @ 21:27:39
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0