sanningar woohoo

Hade tråkigt så skrev sanningar om mig själv. Någon kanske inte känner mig så väl som den trodde. 

- Jag hatar när folk gör backar i osten och gropar i smöret.
- Jag älskar när folk i skolan säger att jag är snygg för det är oftast i skolan jag ser för jävlig ut,
oftast inget smink och håret i en slarvig toffs.
- Jag kan vara rätt dryg, folk måste lära sig leva med det. Är jag en bitch så är jag.
- jag hatar hösten
- jag har testat att röka på
- jag kan inte gå på toaletten hos andra, ligger nån paranoia i det där, vet inte riktigt.
- jag är inte rädd för döden.
- jag är rädd för ensamheten.
- jag hatar att vara den som somnar sist. Om jag vet att den som ligger bredvid mig sover kan jag inte sova.
och om jag väl håller på och somnar vaknar jag alltid precis när jag ska somna i panik.
- Jag tycker att ex är precis som skit man spolar ner i toan, inget man direkt vill ta upp efteråt. Martin
som lärde mig.
- jag älskar lars winnerbäck mer än någon annan artist, ibland kan jag bli så förvånad över hur bra hans låtar
beskriver mitt liv.
- det värsta som finns är mens. Blod, smärta, ofräch? inte direkt något man strävar efter.
- jag önskar egentligen att livet var som en dramafilm, man skulle kunna pausa när det är bra, man skulle kunna
stänga av när man inte orkar mer. Och om nån dör i slutet kan man bara spola tillbaka.
- att röka cigg när man mår dåligt är det bästa man kan göra. Precis vad jag tänker göra nu.
- Egentligen så tror jag inte nån förstår hur jag tänker, den ända som gör det är matilda för hon tänker likadant.
- jag lever i princip i mössor, men nu har jag hittat något lika bra, (eller kanske ännu bättre) En keps!
- jag förstår mig inte på folk som dricker endast för att spy eller däcka, typ det jag kallar fjortisfylla,
är det liksom värt att må dåligt bara för att verka cool eller?
- Jag stör mig för mycket på folk, speciellt brudar. Ibland undrar jag om felet ligger hos mig eller dom.
- jag trivs med uppmärksamhet, kanske lite för mycket.
- Det är inte den som har mest pengar på dödsbädden som har haft det bästa livet, det är den som ligger där och
har gjort i princip allt den velat. Därför försöker jag hinna med så mycket som ung för då är man så kallad "ung och
dum", gör man det när man är vuxen blir man väl idiotförklarad eller nått.
- "alla som säger att sex är överskattat har bara haft dåliga i sängen" bästa ordspråket, påkommet av mig!
- folks lukter kan göra mig galen, som nu, sitter och luktar i vincents keps, den luktar honom, vilket gör att jag
saknar honom mer.
-
- Jag hatar när folk gör gropar i smöret och backar i osten..
- Tycker det är kul när folk som har gått/gick på fröviskolan säger att jag ser bra ut eftersom jag ALLTID gick osminkad där, varenda jävla dag.
- Jag kan vara rätt dryg, men det får folk leva med. Det beror på vilket beteende dom har och hur jag reagerar.
- Trivs som sagt inte med hösten, ingen nyhet direkt.
- Jag kan inte gå på toaletten hos andra, ligger nån paranoia över det där, vet inte riktigt
- Jag är inte rädd för döden.
- Jag är rädd för ensamhet.
- Jag hatar att vara den som somnar sist. Om jag vet att den som ligger bredvid mig sover kan inte jag sova. Och om jag väl håller på att somna vaknar jag alltid precis i den stunden och får typ panik av ingen anledning. 
- Jag tycker att ex är precis som skit man spolar ner i toan, inget man direkt vill ta upp efteråt. Martin som lärde mig.
- jag älskar lars winnerbäck mer än någon annan artist, ibland kan jag bli så förvånad över hur bra hans låtar beskriver mitt liv.
- Det värsta som finns är mens. Blod, smärta, ofräsh? Nej inte direkt något man strävar efter haha.
- Jag önskar egentligen att livet var som en dramafilm, man skulle kunna pausa när det var bra, stoppa när man inte orkar mer. Och i slutet om nån dör kan man bara spola tillbaka.
- Att röka när man mår dåligt är det bästa man kan göra. Folk som säger att det aldrig finns en anledning till att röka kan bara ta sig i arslet för dom vet inte ett skit.
- Egentligen så tror jag inte någon förstår när jag tänker, bara matilda för hon tänker likadant. Med andra ord konstigt. Det är min livsdiskuterare.
- Jag lever i princip i mössor, men nu har jag hittat något lika bra (eller kanske ännu bättre?), vincents keps!
- jag förstår mig inte på folk som dricker bara för att spy eller däcka, typ det jag kallar fjortisfylla. Är det liksom värt att må dåligt bara för att verka cool eller?
- Jag stör mig på folk, speciellt brudar. Ibland undrar jag om felet ligger hos dom eller mig.
- Jag trivs med uppmärksamhet, kanske lite för mycket.
- Det är inte den som har mest pengar på dödsbädden som har levt det bästa livet, det är den som ligger där och har gjort allt den velat. Därför försöker jag hinna med så mycket som möjligt nu när jag är så kallad "ung och dum", gör man det när man är vuxen blir man väl idiotförklarad eller nå.
- Alla som säger att sex är överskattat har bara haft dåliga i sängen. Bästa ordspråket påkommet av mig!
- Folks lukter kan göra mig galen, som nu, sitter och luktar i vincents keps, den luktar honom vilket gör att jag saknar honom mer.



mja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0