kvarglömda var vi med minnen överallt



Är inte lika glad över att lovet är slut nu. Men mitt lov har varit bra. Jag har träffat folk som jag saknat till tusen. Jag har träffat min pojkvän som jag saknat till tusen. Ibland så är livet kanske bra ändå. Men allt det där tar slut för fort. Så nu säger jag tack och godnatt och imorgon hallå till praktik.

Men va ni än gör, gamla minnen dör,
kvar är jag med känslan av att va utanför.
Och jag vill inte skaffa nya vänner,
men du har hittat nya rum och en ny att leva med.
Jag hatar att jag känner de jag känner, men jag vill inte vara här utan er.

Först nu kan jag förstå att det som händer.
Att Alderland är evigt, enbart människorna byts ut.
Jag kommer alltid minnas mina vänner, men tiderna för mig har nått sitt slut.

Kommentarer
Postat av: vincent karlsson

om jag tro rätt så är texten där nere ifrån Alderland - Mimikry?=)<3

2011-02-28 @ 01:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0