fulaste piercingen

Excuse moi, men seriöst. Den här piercingen är så j-ä-v-l-a ful! Och misstolka inte nu att jag tycker min egna piercing är ful. Men att ha en jävla plupp på sidan. Jag tycker inte det är snyggt. Och dryga inte nu och säga att det inte är nån skillnad på den och min för då har du inte en jävla aning om vad du snackar om.
Nej men om man har en stav i mitten, det kan jag tycka är fint för det är liksom en grop under läppen som kulan kan ligga i. När den sitter på sidan så smälter det inte riktigt ihop. Det ser bara ut som man typ har en skitstor finne eller leverfläck eller nånting.

Kommentarer
Postat av: NATHALIE - blogg om allt

Men om man har en ring där då? :)

2011-02-03 @ 06:40:10
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0