LÄGENHET NORRKÖPING SÖKES

 
Ja precis som rubriken säger, jag är i superstort behov utav en lägenhet i Norrköping då mina studier börjar där i höst. Får inte söka studentlägenhet då man måste gå på universitetet för att få bo i sådana och jag ska börja på yrkeshögskola. Tyckte det lät lite fånigt då jag inte förstår skillnaden på student och student men men, så är läget just nu. Jag ska inte mala om vilken lugn och tyst tjej jag är, för jag kan nog också lyssna på musik nån gång ibland och dammsuga så det skulle låta till grannen under osv, vanliga vardagsljud. Men jag festar inte varje helg, jag gör ingenting med avsikt för att störa någon annan eller göra någon upprörd. Så har ni tips så är ni guld värda! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0