kärlek är för dom, dom som har tur



Vardagslyx.

"Vart jag än skulle befinna mig, om det så vore i afrikas djupa djungel, under isen på nordpolen eller så bara en gata i stockholm så skulle jag ändå kunna stirra dig djupt in i ögonen och säga att jag inte tror på kärlek. Du skulle kunna sitta i minus grader och gråta tills tårarna blev till is och krossades när dom slog i asfalten men jag skulle ändå stå fast vid min åsikt. Och det kanske också beror på att det egentligen är mitt hjärta som ligger krossat mot asfalten och att dess själ har virat sig runt mig som plasten runt en skål av poslin som ligger nerbäddad i en kartong, så skör och så sårbar. Så lätt att bara tappa i golvet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0