i can only give what i have

Tjabba.
Var till tandläkaren både i måndags och igår. Fick testa lustgas igår och det var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Kan egentligen inte beskriva vad som var hemskt men jag satte mig på en pakering när jag kom ut och grät. Fast i måndags var jag hos frisören och klippte mig och sen slingade jag håret när jag kom hem. Där blev jag nöjd. Idag var jag inte i skolan. Jag kände att jag ändå inte skulle kunna koncentrera mig efter gårdagens nyheter så jag stannade hemma. Men jag är sån. Jag stänger ute hela världen en dag när jag mår dåligt och släpper knappt in någon på livet. Men sen nästa dag är allt bra igen. Eller bra och bra. Men det är så jag bekämpar sorg. Jag var till mormor nu på kvällen och det kändes bra.
Men imorgon tar jag tag i livet och går till skolan. Fick reda på att jag slutar två istället för halv fyra och det kändes riktigt skönt.
Puss.


Där är en som tar tillbaks det där som skulle lösas
Allt vi lämnat kvar, här är allt vi har förlorat förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0