Oh i miss you now, my love. Merry christmas, my love.

 
Jag tänker aldrig bli förstor för en adventskalender.
Jag tänker fortsätta bli glad utav trädet som det sitter
tusen färgade lampor i som står på allmäningen bakom mitt hus.
Jag tänker försöka knacka alla mina pepparkakor i tre delar så jag får fortsätta önska.
För varje stjärna jag ser som faller ska jag be, be om enda önskan.
Jag saknar dig mormor.
Jag har svårt att hantera det här. Och jag hatar att uttrycka mig;
för alla. Beter mig som en idiot istället.
Jag vill leva, men jag vill inte leva i den här världen.
Jag älskar att gå på luciaövningar. Jag blir glad av dem.
Jag är bara rädd att inte klara av det i kyrkan den 13 december.
Jag gav dig en låt förresten. Jag hoppas vi ses snart.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 <3 <3

2012-12-02 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0