jag gav dig mitt hjärta bara rakt ut, det är min dåliga vana



Slut i huvudet, slut i kroppen. Kan väl bero på att jag springer omkring på nätterna och inte sover och sedan på dan inte gör alla mina restuppgifter. Trött på livet. Har tusen saker att göra nu till veckan. Funderar på att skita i allt och alla och ligga hemma och stänga in mig på mitt rum. Glömmer allt och stressar sönder. Här kommer min söndagsångest. Ska samla alla tårar och ångest i en burk och sen hälla ut de.

Där vill hon sjunka tills hon drunknar
Nu är allting som det ska
Kom hit och ta vad du vill ha

Kommentarer
Postat av: Yasmina

Känner igen det där! Hoppas allt går bra i a f! Fin blogg förresten :)

2011-11-28 @ 13:45:51
URL: http://femtimmarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0