and be the one who catches all your tears

Du, som inte nöjer dig med att båda har det bra utan att du verkligen måste ha det bästa som går och skiter i om den andra får det sämsta. Du är en fitta.

Du, som blockerar allt i ditt liv som du tycker är jobbigt. Du är en feg jävla tönt som inte vågar försöka.

Du, som gnäller på att dina barn aldrig är hemma. Nej men ta tag i det då istället för att nedverdera dem.

Du, som klagar över vad andra gör och har gjort likadant själv. Du är en idiot med dubbelmoral.

Jag, jag är en jävla mask som är delad på mitten bara det att jag inte är det fysiskt utan mentalt. Masken blir ett jävla underverk för att den överlever, men blir jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0