jag lovar, jag ska visa dig bättre dar

Hela den här veckan har varit en katastrof. Mitt humör har varit förjävligt. Tror folk har uppfattat mig som en dryg fitta. Jag har varit så jävla förbannad över ingenting och gråtit av ilska. Förlåt för att jag har betett mig som ett jävla psykfall.
Skall du grunda en plats i mitt hjärta
ett minnesmärke för allt som har hänt
eller dricker vi ur och känner att vinden har vänt?

Imorgon åker jag i alla fall till mitt hjärta. Och jag vet att det kommer bli bättre då. Jag skulle kunna beskriva honom som my light in the dark. Dom perfekta orden.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

FIN BLOGG :-)

2011-01-28 @ 18:44:04
URL: http://fallizeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0