I still press your letters to my lips

Har varit en helt vanlig dag i skolan.
Imorgon börjar jag dagen 8.20 till 9.20 med datakunskap sen har jag inte idrott förrän typ 12.. 
Inte så jätteroligt men jag får försöka få timmarna att gå.
Men jag slutar i alla fall 1 och halv 2 går mitt tåg till min kära man!
Men kommer tillbaka till min kära hemort redan på lördagen för då ska jag umgås med min andra pojkvän matilda och tredje pojkvän malin hahah.

Och just det. Hittade faktiskt en bra låt av slipknot idag. Trodde inte det fanns, älskar den. 
Slipknot – Snuff

So save your breath, I will not care.
I think I made it very clear.
You couldn't hate enough to love.
Is that supposed to be enough?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0