Har hela sverige fått för sig att bli skabbrävar eller?

Tänker uttrycka mig lite här, dock menar jag inte alla i det men i princip 99%, har sett två som ser bra ut i det och det är Jeffe och Linda.
För att förenkla det; sidecut är den skabbigaste och fulaste frisyren som någonsin funnits på denna jord.
Men seriöst, jag fattar inte hur folk kan tycka det är snygg att se ut som att man har haft cancer på halva huvudet?
Vissa ser tillochmed skalliga ut. 
Nej det är verkligen ett stort nej. Skulle aldrig raka av mig mitt hår.



Skabbrävar är ni allihopa, allihopa, allihopa...


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha men mickan ;) Vissa tycker att det är fint med löshår och andra med sidecut ;)

själv tycker jag inte det är skabbigt med sidecut ;D

2010-10-29 @ 15:53:12
URL: http://sarathemagnific.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är en skabbräv :)

2010-11-10 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0