Sammanfattning av sommaren.

Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? : haha ja man gör ju nästan alltid nya saker. Men typ bland annat fick jag vara hundvakt för en gångs skull.
Ångrar du det? : Haha nej.
Har du varit full i sommar? : ja
Har du pussat någon i sommar?: ja :D
Isåfall vem? : Ah rätt många haha
Badade du mycket? : Nja, var väl mest för att svalka sig när man solade, men rätt mycket med sofie vid lilla bron :)
Rökte du? : ja
Snusade du? : nej fyfan, sånt gör bara Matilda ;)
Förlorade du någon vän? : Vet inte, tror inte det, eller ah hoppas inte det. Mer glidit ifrån vänner.
Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? : Balladen om den kaxiga myran haha nej men.
Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: Vet inte, känns som att jag har gjort mer saker och på nått sätt har haft möjlighet till det.
Grillade du mycket i sommar? : Inte jag haha.
Åkte du vattenskidor? : nej
Blev du tillsammans med någon? : ja det blev jag
Fick du någon ny kompis i sommar? : Vet inte, har träffat nya människor men vet inte om jag räknar dom som vänner.
Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? : Det får vi väl hoppas :)

PÅ MÅNDAG BÖRJAR SKOLAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0