idag greppade jag tag i marken för att inte falla av jorden

Sov hos Jesper igår till idag.
Kom hem till pappa idag också, det är ändå rätt skönt att vara här. Träffade min bästis en stund också.
Imorgon ska jag till skolan och efter skolan ska jag och Matilda göra en secret thing i örebro.
Så får vi se vad resultaten av det blir och verkligen hoppas på det bästa!
Ska väl duscha och försöka få någon ordning på mitt liv.
Gymnasiet är hårt, behöver någon som håller koll på mig.
Svårt att ha någon ordning på saker när man knappt har koll på sig själv.



aww, nu kom Joel in till mig med en påse godis! han är för söt♥

Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar dig bästavän, du är det finaste jag har

2010-08-29 @ 22:24:12
URL: http://matilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0