en plats i ditt hjärta betyder mycket för mig

Hej
Idag har jag varit med Malin, vi satt typ mest och tog det lugnt, drack te. Sen på kvällen rökte jag och Malin vattenpipa med Bulle, Niklas, Matte, Marcus och Adam. Ska träffa Malin imorgon med, då blir det äta fiskbullar <3<3<3<3<3<3
Sen kom mamma idag också och skrämde livet ur mig.
Hon bah: Mickan vi måste prata
Jag typ: OMG, vad har jag nu gjort?!
Så sa hon: Jo du har ju sagt att du vill ha en sån här...
Jag tänker: "Hjälp, tror hon jag har snattat nått nu eller?"
... En mor och dotter dag så jag har köpt två sånna här!
Så visar hon två Lars Winnerbäck-biljetter! Så på söndag blir det Lars Winnerbäck med mamma.



Haha en väldigt gammal bild på mig och min mamma, lite halvfjortis sisådär men jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0